Adnan El Hadi
System Consultant
+45 4911 8844
servicedesk@comit.dk
“Personlig IT er god service – at kunderne har en god oplevelse, at de føler sig hørt”
Hvornår startede du hos Comit?
December 2015
Hvad var det der gjorde at Comit var ’stedet’ for dig?
Jeg kendte ikke Comit i forvejen, men jobannoncen passede lige i skabet til mig og opgaverne virkede spændende.
Hvad er dit område – kort fortalt?
Jeg sidder i servicedesk, ”driften,” og er første kontakt med kunden.
Hvad betyder personlig IT for dig?
Personlig IT er god service – kunderne skal have en god oplevelse, og de skal føle sig hørt. Jeg prøver at gøre kommunikationen mere menneskelig. Når en kunde ringer og er frustreret, og man formår at vende det til en god oplevelse, så er det en succes. Det kræver at man kan sætte sig i kundens sted, og at der er et menneske bag stemmen.
Hvordan synes du at Comit har udviklet sig (som arbejdsplads) gennem årene?
Der er sket meget bare på den tid, hvor jeg har været her. Comit går målrettet efter at levere en højere kvalitet end konkurrenterne, og vi optimerer en masse ting i dagligdagen nu i forhold til tidligere. Og så er sammensætningen af folk i huset rigtig god.