Muhammed Muharrem Ögen
Task Manager
+45 4911 8844
servicedesk@comit.dk
“Comit er konstant under udvikling og går målrettet efter kundens behov”
Hvornår startede du hos Comit?
Jeg startede den 4. marts 2019
Hvad var det der gjorde at Comit var ”stedet” for dig?
Jeg var nyudklækket dimmitend, med brancheerfaring og var på udkig efter en virksomhed, hvor jeg kunne skabe værdi. Allerede til første samtale, blev jeg mødt af det som afspejler virksomhedens personlighed – det der gør Comit unik; Personlig IT. Det gik derfor hurtigt op for mig at jeg havde fundet min rede. Jeg kunne se muligheden for at skabe værdi med mine kompetencer og samtidig se muligheden for en spændende og lærerig rejse.
Hvad er dit område – kort fortalt?
Som Frontline-Consultant er jeg en del af drift-teamet og er ofte den første, som kunden får i røret. Jeg sætter mig derfor grundigt ind i vores kunders behov, for lige netop at give den løsning som de ønsker.
Hvad betyder personlig IT for dig?
At kunne lytte til vores kunder og være i stand til at levere den løsning der lige præcis passer deres behov, hvilket i sidste ende gør kunden i stand til at øge produktivitet og effektivitet.
Hvor tror du at Comit (som arbejdsplads) bevæger sig hen i fremtiden?
For at være konkurrencedygtig i dette konstant udviklende marked, sikrer vi at være up-to-date med den nyeste teknologi hele tiden. Dette sikrer vi blandt andet, ved at have sammensat de rigtige mennesker. Comit er konstant under udvikling og går målrettet efter kundens behov.