Christian Kokkenborg Emerek -

Christian Kokkenborg Emerek

System Consultant

+45 4911 8844
servicedesk@comit.dk

“Vi elsker simpelthen at yde support og gøre vores kunder glade”.

 

Hvornår startede du hos Comit?

Jeg startede d. 1. november 2021.

 

Hvad var det der gjorde at Comit var ”stedet” for dig?

Jeg kommer fra en række af de større internationale virksomheder med sæder i Danmark, og havde et brændende ønske om at arbejde et sted, hvor holdindsats, kemi og personlighed var i højsædet. Dette mærkede jeg allerede ved første møde med Comit, og har siden ikke set mig tilbage. Comit står for alle de værdier, jeg selv sætter i højsædet: Personlighed, kvalitet og kundetilfredshed.

 

Hvad er dit område – kort fortalt?

Jeg arbejder som Frontline-Consultant, hvilket vil sige, at jeg er en af de første, kunderne stifter bekendtskab med, når de ringer til os. Derudover arbejder jeg også en del ude onsite hos kunderne, så de får også ret hurtigt sat ansigt på mig.

 

Hvad betyder personlig IT for dig?

Personlig IT betyder en del for mig. Min personlighed skinner ret meget igennem både i telefonen og ansigt-til-ansigt, og jeg nyder at have haft kunder i røret, hvor de efterfølgende ikke blot har fået løst deres problem, men også har fået et smil/grin med på vejen.

 

Hvor tror du at Comit (som arbejdsplads) bevæger sig hen i fremtiden?

Comit vil vokse over de næste mange år. Efter den nærtstående pandemi, så er en del arbejdspladser omlagt, så folk kan arbejde hjemmefra og i Comit er vi eksperter i at rådgive og servicere kunder på remote og på distancen. Og når kunderne først har oplevet serviceniveauet og energien hos Comit, så er min forudsigelse, at de ikke ønsker at prøve sig med nogen andre efterfølgende. Vi elsker simpelthen at yde support og gøre vores kunder glade.