Kim Damkjær Larsen -

Kim Damkjær Larsen

"Kunden skal til hver en tid kunne føle sig tryg og sikker på, at de er i gode hænder"

Kim Damkjær Larsen

System Consultant

+45 4911 8844
servicedesk@comit.dk

Hvornår startede du hos Comit?

December 2018

 

Hvad var det der gjorde at Comit var ’stedet’ for dig?

Allerede fra første møde med Comit’erne, stod det klart, at der her var tale om en samling af personer, der i den grad afveg fra den kolde ”Corporate” mentalitet, der desværre ofte kan præge større selskaber. Comit’erne er alle varme og glade mennesker, der tager imod med åbne arme. Her udvises ligeledes en meget høj grad af fleksibilitet både på det personlige og det faglige. Man har mulighed for at kaste sig over en bred vifte af opgaver, med rig mulighed for at udvikle sig. Alt dette er med til at skabe et arbejdsmiljø, der virkelig giver en lyst til at gå på arbejde.

 

Hvad er dit område – kort fortalt?

Jeg er blevet en del af Senior Solutions Architect teamet, og skal sammen med de øvrige i teamet primært hjælpe vores kunder med at nå frem til den/de løsninger, der passer bedst til lige præcis deres behov og ønsker.

 

Hvad betyder personlig IT for dig?

At man laver IT løsninger ud fra en god og gensidig dialog med kunden og opbygger en mere personlig relation med de mennesker, man har kontakt med. Dette har efter min erfaring altid banet vej for det bedste og mest givende samarbejde. Kunden skal til hver en tid kunne føle sig tryg og sikker på, at de er i gode hænder.

 

Hvor tror du Comit (som arbejdsplads) bevæger sig hen i fremtiden?

Der er meget klare ambitioner i Comit om at udvikle sig og følge med tiden. Hosting, Cloud og IT-sikkerhed er blot nogle af de områder, der vil komme i fokus. Comit er uden tvivl på en rigtig spændende rejse.