I takt med at flere og flere opgaver løses digitalt, har danske virksomheder fået et større behov for at investere i IT-systemer og deres drift. Det kan være både en bekostelig og tidskrævende opgave, hvis man ikke allerede besidder ekspertisen i virksomheden.
Implementering og drift af komplicerede IT-systemer kræver specialviden og stor indsigt i IT-løsningernes muligheder og begrænsninger. Det er sjældent muligt for en virksomhed at have ekspertise på alle områder af IT, og dette gør et samarbejde med Comit A/S til en attraktiv løsning. Hos Comit står et erfarent team af konsulenter klar til at yde de bedste løsninger, og hvis Comit ikke selv har kompetencer til at løse en problemstilling, sørger firmaet for kompetent og effektivt samarbejde med eksterne ressourcer.
Kraftig vækst
Ifølge Danmarks Statistik brugte danske virksomheder med mindst ti fuldtidsansatte samlet set 57,6 milliarder kroner på IT i 2016. Udgifter til IT-serviceydelser på næsten 27 milliarder udgjorde 47 procent af virksomhedernes samlede IT-udgifter.
På mange måder er Danmark et foregangsland, når det gælder digitalisering og anvendelse af IT i virksomhedernes processer. At Danmark har været frontløber på dette felt, kommer i dag danske virksomheder til gode. 51 procent af alle danske virksomheder med flere end ti ansatte købte i 2017 cloud-tjenester, hvilket var en stigning på ni procent fra året før. Og det er ikke kun lette tjenester som e-mail og fildeling, der foregår i skyen, men også tungere tjenester som økonomi- og regnskabssystemer.
Fleksible løsninger
Comit tilbyder skalerbare aftaler, hvor virksomhedens forretningsbehov dikterer det samlede engagement. Virksomhedens IT-løsninger bygges op omkring standardkomponenter, hvilket gør fakturering af services og systemer fuldstændig gennemskuelig og justerbar i forhold til udviklingen i virksomhedens forretning og behov. Hvis man sammenligner køb af IT med at købe skiveskåret rugbrød, er det hos Comit muligt kun at købe præcis det antal skiver, som man har brug for. Hvis man kun har brug for en halv endeskive eller et par små rugbrødstern, er det også en mulighed.
Firmaets IT-support team er yderst kompetent inden for blandt andet Microsoft, CISCO, Citrix, Vmware og Veeam, og der er hjælp at hente alle døgnets timer hele året rundt. Comits Service Delivery funktion afholder kvartalsvise statusmøder med firmaets kunder for at sikre en optimal sammenhæng mellem kundens forretningsbehov og de konstant foranderlige IT-løsninger. Det sikrer en service, som er skræddersyet til kunden. Kunden kommer med andre ord ikke til at betale for meget for ydelser, som der i realiteten ikke er behov for.
Åbent og ærligt samarbejde
Det er for Comit vigtigt at være en pålidelig og dygtig partner, der åbent og ærligt leverer nøjagtig den service på det niveau, som din virksomhed har brug for. Den fleksible og transparente tilgang til samarbejdet med kunderne, gør Comit til værdifuld leverandør hos mange virksomheder uagtet størrelse.
Hos Comit er der fokus på kundernes bundlinje og på at levere tilfredsstillende og kompetent service: Ved et nyt samarbejde tilbyder Comit både detaljeret teknisk afklaring samt en komplet migreringsplan til fast pris, så der ikke dukker ubehagelige overraskelser op hen ad vejen, og kunderne har altid adgang til opdateret dokumentation i en sikker kundeportal.
Kontakt Comit allerede i dag på +45 4911 8800 – så kan vi rådgive dig.
TIPS: Hvad skal du overveje når du outsourcer din IT?