Comit Modern Workplace – explanation
Comit Modern Workplace – explanation
Grundpakke
Vores Servicedesk kan hjælpe dig med det hele og som kunde hos os vil du altid få en personlig god service.
Vores IT supporter kan via et program oprette en fjernforbindelse til din computer og dermed hjælpe med IT-problemer.
Du får installeret en effektiv antivirus klient på alle dine enheder og får en virus- samt malware beskyttelse på dine PC’er.
Vi kan tilbyde avancerede værktøjer til at holde øje med at dine server virker optimalt.
Vores Servicedesk fungerer som Single Point of Contact hvor fokus er effektiv klient-support med afsæt i ITIL best practice-principper.
Få en VPN-forbindelse, så du kan oprette forbindelse til internettet igennem en krypteret server, som praktisk talt er umulig at gennemskue for udefrakommende.
Hos Comit hjælper vi dig med at finde inspiration til nye arbejdsgange, vi håndterer licenser og support forbundet med dit Microsoft 365 abonnement, mens du kan fokusere på din forretning.
Med licensstyring vil du få overblik over det software og de licenser, du ejer. Derudover er du sikret at nye løsninger mv. altid er i overensstemmelse med licenskravene og undgår unødvendige licensomkostninger.
Med personlig IT-rådgivning fra Comit er din virksomhed garanteret det bedste og mest sikre IT-setup og undgår unødvendige omkostninger.
Vi sikrer løbende at alle dine klienter altid er opdateret med de nyeste software og Windows opdateringer. Du får også centralt styret udrulning af programmer.
Ønsker du en standardiseret IT-politik og værktøjer til at hjælpe dig med generel compliance indenfor IT-sikkerhed? Det er heldigvis med i pakken.
ITIL beskriver processer, procedure, opgaver og tjeklister, som ikke er organisations-specifikke. ITIL giver muligheden for at planlægge, implementere og måle
Vi tilbyder klargøring af dine nye PC, for at sikre dig en effektiv applikations- og hardwarestyring. Klargøringspriser aftales med afsæt i jeres krav og ønsker. Du får sikkerhed for at budgettet ikke overskrides – og nye din PC der virker fra start.
Alle it-systemer skal dokumenteres.. Dette kan omfatte brugervejledning, systemdokumentation, driftsvejledning mv. Dokumentationen skal bl.a. målrettet formidle arkitekturen, leverancen, tekniske grænseflader, driftsaspekter mv.
Hos Comit kan vi hjælpe dig og din virksomhed med at blive compliant og følge GDPR lovgivningen.
Løbende opfølgning og rapportering er en del af vores arbejdsgang, så I som virksomhed altid er opdateret.
Vi kan hjælpe med køb af hardware og softwareløsninger til en god pris
Efter behov afholder vi statusmøder, hvor status og IT-løsninger gennemgås
Igennem os kan I gøre brug af Self Service Portaler - vi hjælper dig i gang
Licensstyring skaber tryghed og overblik over udgifter. Mange virksomheder har flere eller mindre licenser, end de har brug for.
Hvilken software og hardware skal din virksomhed vælge? Vi hjælper dig med at vælge det rigtige IT-udstyr og råder dig til hvilket software I som virksomhed for mest ud af.
Når du har en IT udfordring og ringer til os, registrerer vi din sag. Du kan hele tiden følge med hvor langt den er.
Få beskyttelse mod webtrusler, spam og virus og andet malware.
Få et klippekort og få rabat når du har behov for IT-ydelser
Vi hjælper dig med kryptering af din harddsik, det giver en højere data sikkerhed, da man ikke kan få adgang til dine filer uden dit login.
Du får rapportering af dine IT-løsninger efter behov og aftale.
Tilvalg
Få hjælp med at sikre, at skadeligt indhold ikke hentes eller spredes, imens brugeren har administrationsrettigheder.
Send personfølsomme data meget nemt til alle email adresser i verden og samtidig overholde GDPR krav
Hvis det ikke er muligt at løse dit IT-problem via fjernsupport, kører gerne hjem til dig og løser dine IT-udfordringer.
Få en erfaren IT-supporter, der på faste konsulentdage er on-site og kan varetage IT-brugesupport og klientrelaterede opgaver hos jer som virksomhed.
Få en multi-faktor løsning som gør at der genereres og afsendes en engangskode til det tilknyttede mobilnummer i det øjeblik, medarbejderen forsøger at tilgå systemet.
Få et komplet overblik over jeres telefoni, se kald fra bordtelefoner, mobiltelefoner og app, uanset hvor du befinder dig, er du altid forbundet med din virksomhed. Desuden er vores telefoniløsning integreret med Microsoft Teams
Kan opgaven ikke løses via servicedesk sender vi gerne en konsulent ud til dig i henhold til den aftalte Service Level Agreement. Ligger opgaven udenfor den normale aftale, får du stadig en attraktiv IT-konsulent timepris.
Har I behov for IT-support ud over den almindelige arbejdstid kan en 24/7 IT-servicedesk løsning alle ugens dage, 24 timer i døgnet – være den rigtige løsning for din virksomhed.
Det er ikke nok at sende IT-udstyr til genbrug, da data også skal slettes fra udstyret, for at undgå misbrug af vigtig information. Vi sørger for certificeret og sikker bortskaffelse af jeres data.
Password Reset er en intuitiv løsning, der assisterer brugerne, når de har glemt eller skal skifte deres password – helt uden involvering fra Servicedesk.
Selvom infrastrukturen er hos Microsoft, er det stadig dit ansvar at opretholde backup af Office 365 og vi er selvfølgelig her for at hjælpe dig
Den eneste måde at være sikker på at forhindre datatab og nedetid på og være sikker på, at dine backupdata kan gendannes, er ved jævnligt at teste din data modstandsevne og backup
Vi administrerer og fornyer certifikater